On Page και Off Page σωστη χρηση SEO

On Page και Off Page σωστη χρηση SEO

Η σωστή χρήση SEO αποτελεί εργαλείο marketing της εταιρίας καθώς δίνει την δυνατότητα στόχευσης του περιεχομένου της ιστοσελίδας στο κοινό στόχο όπως επίσης είναι και ένα μέτρο για την μέτρηση της χρησιμότητας και της ικανοποίησης που δέχεται ο επισκέπτης από το περιεχόμενο, την δυνατότητα εύκολης πρόσβασης και πλοήγησης στην ιστοσελίδα.

Όταν μία εταιρία ξεκινάει ένα πρόγραμμα SEO πρέπει πάντα να αντιμετωπίζεται την προσπάθεια αυτή ως μια διαδικασία βελτίωσης του περιεχομένου και πως αυτό να είναι σωστά γραμμένο πρώτα για τους αναγνώστες και έπειτα για της μηχανές.

Η πολύ εύκολη λύση  χειραγώγησης των μηχανών αναζήτησης με μεθόδους όπως η δημιουργία spam backlinks ή η δημιουργία ψεύτικων προφίλ δεν βοηθούν στην βελτίωση της χρησιμότητας της ιστοσελίδας στους αναγνώστες και μελλοντικούς πελάτες.  Μία χρήσιμη σελίδα δεν χρειάζεται επιπλέον χρήματα για χρήση μεθόδων χειραγώγησης.

Η Google στην προσπάθεια της να αποκλείσει την χειραγώγηση της μηχανής αναζήτησης και για να παρακινήσει μεθόδους που αφορούν στη σωστή χρήση SEO αναβάθμισε σημαντικά τον αλγόριθμό της και συνεχίζει να το κάνει με στόχο πάντα την εύρεση του πιο συναφούς περιεχομένου με το ερώτημα αναζήτησης, το οποίο περιεχόμενο θα είναι ασφαλές, εύκολα προσβάσιμο και θα μεγιστοποιεί την χρησιμότητα που δέχεται ο χρήστης.

Οι πιο συνηθισμένοι τρόποι γα μη σωστή χρήση SEO και χειραγώγηση των αποτελεσμάτων αναζήτησης γινόταν με την «στοίβαξη» πολλών λέξεων κλειδιών σε μία σελίδα ή με την δημιουργία spam backlinks. Δύο μέθοδοι οι οποίοι πλέον αποτελούν λόγο για την τιμωρία (penalty) ενός site και την μη εμφάνιση της στα αποτελέσματα της.

To SEO χωρίζεται σε On-Page και Off-Page SEO, το On-Page έχει να κάνει με το τι λέμε εμείς για το site, ενώ το Off-Page έχει να κάνει με τι λένε οι άλλοι για το site. Τα τελευταία χρόνια άρχισε να αναδεικνύετε και ένας μία τρίτη κατηγορία που αφορά στο SEO, το Technical-SEO το οποίο αφορά στο πόσο διευκολύνονται οι μηχανές αναζήτησης για να διαβάσουν το site. Επομένως ότι δεν αφορά στο περιεχόμενο και στα backlinks ανήκει στο Technical-SEO.

Τα βασικά συστατικά για την σωστή χρήση SEO είναι οι λέξεις κλειδιά και τα backlinks. Οι λέξεις κλειδιά όμως πλέον δεν πρέπει να εμφανίζονται στο keyword tag στο header γιατί η google δεν το δίνει καμία σημασία, και η ύπαρξη του μόνο κακό μπορεί να προκαλέσει καθώς μεταξύ άλλων διευκολύνετε και ο ανταγωνισμός ο οποίος μπορεί να εντοπίσει της λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούνται.

Οι λέξεις κλειδιά, οι οποίες πρέπει να είναι μία ή δύο για κάθε σελίδα, έχουν αξία να εμφανίζονται μόνο στο περιεχόμενο, στο alt text των εικόνων, στο url και στο meta description. Από την άλλη τα backlinks έχουν νόημα μόνο αν είναι σε site με υψηλό domain authority.

Related Posts