Κατοχύρωση Domain Name

Το όνομα χώρου (domain name) μιας ιστοσελίδας είναι ένας από τους σημαντικούς παράγοντες για την επιτυχία της. Εντούτοις, αν δεν είμαστε προσεκτικοί, το domain που θα κατοχυρώσουμε μπορεί να σαμποτάρει τη σελίδα μας.

Επικοινώνησε μαζί μας

Γιατί να επιλέξετε τη Casper Web;

Σκεφτόμαστε σαν πελάτες
Συμπεριφερόμαστε σαν πελάτες και όχι σαν μια εύκολη & οικονομική λύση
Οικονομικές τιμές για τις υπηρεσίες μας
Σε εμάς δεν θα βρείτε κρυφές χρεώσεις.
Στρατηγική για την επιτυχία
Το τελικό αποτέλεσμα θα σας αφήσει ικανοποιημέους εσάς αλλά και τους πελάτες σας.

Πόση σημασία έχει η κατοχύρωση Domain

Αρκετοί χρήστες, για να ελέγξουν αν είναι διαθέσιμο ένα όνομα για την κατοχύρωση domain, απλά γράφουν τη διεύθυνση στο browser για να δουν αν θα ανοίξει κάποια σελίδα. Αυτή η μέθοδος, όμως, δεν είναι καθόλου ακριβής, γιατί ένα domain μπορεί να είναι αγορασμένο ακόμα κι αν δεν έχει ανεβάσει ο ιδιοκτήτης του κάποιο site. Για παράδειγμα, αν γράψουμε τη διεύθυνση onoma.gr, τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές δεν εμφανίζει καμία σελίδα. Η σωστή μέθοδος για να δούμε αν ένα domain είναι διαθέσιμο είναι να επισκεφθούμε έναν καταχωρητή (domain registrar), μια εταιρεία που μας δίνει τη δυνατότητα για κατοχύρωση domain.
  • Έρευνα για την αγορά domain name.
  • ­Μεγάλη βελτιστοποίηση για την αύξηση της κατάταξης.
  • ­Σχεδιασμός και ενσωμάτωση της σελίδας προορισμού.

Η διαδικασία μας

Η ολοκληρωμένη στρατηγική SEO μας εξασφαλίζει αύξηση της κατάταξης σε διαφορετικές μηχανές αναζήτησης.

Φρόντισε το domain name σου να είναι μικρό και ορθογραφικά ξεκάθαρο, ώστε ο χρήστης να μπορεί να το θυμηθεί ή, ακόμα κι αν δεν το έχει απομνημονεύσει, να μπορεί να το εντοπίσει εύκολα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Θα ήταν προτιμότερο να διαμορφώσεις ένα domain name που θα περιλαμβάνει μέχρι 8-9  χαρακτήρες και δε θα περιέχει συντμήσεις λέξεων (πχ. “u” αντί για “you”). Επίσης, αν το domain name σου αποτελείται από ελληνικές λέξεις, κράτα απλή την ορθογραφία τους στους λατινικούς χαρακτήρες, ώστε να είναι ευκολότερο για το χρήστη να το αποστηθίσει.

Κι εδώ χρειάζεται αρκετή σκέψη και προγραμματισμός πριν πάρεις την απόφασή σου. H πρώτη σε προτιμήσεις κατάληξη παγκοσμίως εξακολουθεί να είναι το .COM. Είναι η πρώτη κατάληξη με την οποία θα σκεφτεί κάποιος χρήστης ότι έχει κατοχυρωθεί ένα domain. Kαλό θα ήταν όμως, να αναλογιστείς αν ταιριάζει στη δική σου περίπτωση, και να μην το επιλέξεις απλά επειδή είναι μια δημοφιλής κατάληξη. Είναι απαραίτητο, πριν κάνεις την επιλογή σου, να αναρωτηθείς ποιοι είναι οι χρήστες στους οποίους θέλεις να στοχεύσεις.

Αν, για παράδειγμα, το blog ή το site σου είναι στα ελληνικά, άρα και το κύριο κοινό σου είναι χρήστες από την Ελλάδα, θα ήταν προτιμότερο να επιλέξεις μια .GR κατάληξη. Κάτι τέτοιο θα προσανατολίσει πιο άμεσα το χρήστη, σχετικά με τη γλώσσα, όταν δει το site σου, ενώ θα σε βοηθήσει και στο SEO για μία καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης στην περιοχή σου. Αντίθετα, αν το κοινό στο οποίο θέλεις να απευθυνθείς εκτείνεται και έξω από την Ελλάδα, θα ήταν πιο χρήσιμο ένα .COM ή ένα .EU domain name.

Παράλληλα, έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις και μία πιο συγκεκριμένη κατάληξη, αν η δραστηριότητά σου καλύπτεται από κάποιο new gTLD, όπως το .CLUB, .PARTS κλπ. Έτσι, θα είναι ακόμη πιο ξεκάθαρη για τον επισκέπτη η θεματική του site σου, απλά και μόνο από το domain name! Υπάρχει, βέβαια, και η δυνατότητα αγοράς πολλαπλών καταλήξεων, τις οποίες μπορείς να ανακατευθύνεις σε ένα μόνο site. Μην υπερβάλλεις, όμως, στις επιλογές σου: φρόντισε να επιλέξεις αυτές που πραγματικά θεωρείς ότι αξίζει να αγοράσεις, ώστε να μειώσεις την πιθανότητα δημιουργίας duplicate content χρησιμοποιώντας 301 redirects προς την κύρια κατάληξη.

Έτσι θα αποφύγεις την πιθανότητα το site σου να θεωρηθεί ως spam, ενώ παράλληλα δεν θα επηρεαστεί αρνητικά η κατάταξή του στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Αν έχεις εξασφαλίσει ένα προσεγμένο και έγκυρο περιεχόμενο για το site ή το blog σου, η ύπαρξη ενός keyword στο domain name θα βοηθήσει πολύ στο SEO. Αντίθετα, με χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο, το ίδιo domain με keyword ίσως φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα.

Τα κριτήρια στην αναζήτηση είναι πια πολύ αυστηρότερα και με γνώμονα την ποιότητα!

Η επιλογή των λέξεων που θα αποτελέσουν το domain name σου πρέπει να είναι προσεκτική και το περιεχόμενό σου με όσο γίνεται μεγαλύτερη αξία.

Αν διατηρείς μια επιχείρηση και θέλεις να δημιουργήσεις την online παρουσία της, σκέψου ότι το domain name που θα επιλέξεις είναι ακόμη ένα εργαλείο διαφήμισης. Καλό θα ήταν, λοιπόν, να ανταποκρίνεται ξεκάθαρα στο brand σου. To brand είναι αυτό με το οποίο οι χρήστες θα μπορέσουν να εντοπίσουν, να θυμηθούν και να συσχετίσουν την επιχείρησή σου online.

Η σημασία αυτής της σύνδεσης είναι τόσο σπουδαία, που θα έπρεπε να έχει τη ρίζα της ακόμα και στην επιλογή του brand name σου. Καλό θα ήταν να αποφασίσεις το brand σου και το domain name σου σχεδόν ταυτόχρονα.

Αν, παρόλα αυτά, δεν είναι διαθέσιμο το ακριβές domain name που επιθυμείς, μπορείς να προσθέσεις μια μικρή διευκρίνιση σχετικά με το αντικείμενό σου. Για παράδειγμα, αν αφορά ένα ξενοδοχείο, μπορείς να προσθέσεις στο τέλος τη λέξη απο την τοποθεσία, ενώ αν πρόκειται για κατάστημα με ρούχα, τη λέξη tshirt. Χρησιμοποιώντας το brand σου μέσα στο domain name, διευκολύνεις τον πελάτη σου στο να θυμηθεί την ηλεκτρονική σου διεύθυνση, ενώ, σε περίπτωση που δεν την γνωρίζει είναι πολύ πιθανό να υποθέσει ότι θα αποτελείται από το όνομα της επιχείρησής σου.

Τέλος, φρόντισε να διατηρήσεις το ίδιο όνομα που έχεις επιλέξει για domain name και στις σελίδες των social media που θα επιλέξεις να δραστηριοποιηθείς. Άλλωστε, η διαδικασία είναι δωρεάν, οπότε καλύτερα να εξασφαλίσεις τους λογαριασμούς στα social media πριν ακόμα κατοχυρώσεις το domain name σου.

Θα σε συμβούλευα να κάνεις παράλληλα όλες τις διαδικασίες που αφορούν την ονομασία του brand σου, ώστε να εξασφαλίζεται μια ομοιογένεια, που θα εντυπωθεί ευκολότερα στη μνήμη του χρήστη ή του πελάτη σου.

Θα ήταν προτιμότερο αν στο domain name που τελικά θα επιλέξεις, δεν συμπεριλάβεις αριθμούς ή hyphens (-). Οι συγκεκριμένοι χαρακτήρες συνήθως μπερδεύουν τους χρήστες: οι μεν αριθμοί μπορεί να μην είναι ξεκάθαρο αν συναντώνται σαν ψηφία ή ολογράφως, ενώ στην περίπτωση των hyphens είναι πολύ πιθανό να τοποθετηθούν σε λάθος σημεία ή και καθόλου όταν ο χρήστης πληκτρολογήσει το domain για να ανοίξει το site σου.

Πριν καταλήξεις στο τελικό domain name, σκέψου ότι ένα μεγάλο ποσοστό χρηστών θα φτάσει σε εσένα ακούγοντας το όνομα του ιστότοπου από κάποιον φίλο, και όχι βλέποντάς το κάπου τυπωμένο ή αναρτημένο. Εκεί έγκειται και η σπουδαιότητα της από-στόμα-σε-στόμα προώθησης του blog ή του site σου: δεν ακολουθεί τα παραδοσιακά μονοπάτια προώθησης και μπορεί να προσφέρει έναν αρκετά μεγάλο αριθμό επισκεπτών.

Επιθυμείς, λοιπόν, ο χρήστης να αντιληφθεί αμέσως τη μορφή του domain name σου, ώστε να σε επισκεπτεί άμεσα, χωρίς να χρειαστεί να ψάξει αν γράφεται με το σύμβολο 5 ή τη λέξη five ή να αναρωτιέται πού θα εισάγει το hyphen.

Αν παρόλα αυτά, οι συγκεκριμένοι χαρακτήρες αποτελούν μέρος του brand σου και δεν μπορείς να τους αποφύγεις, καλό θα ήταν να κατοχυρώσεις και κάποιες εναλλακτικές για ανακατεύθυνση.

Το εντυπωσιακό μας χαρτοφυλάκιο

Μερικές από τις δημιουργίες μας!

Σχόλια Πελατών | Είπαν για εμάς

500+ ευχαριστημένοι πελάτες είχαν πολλά να πουν για μας!

Η μεγαλύτερη επιτυχία είναι οι άνθρωποι που σε εμπιστεύονται

Μην χάνετε το χρόνο σας.

Συναντήστε την ομάδα μας και συζητήστε το Projects σας.
Επικοινωνία

Επικοινωνία

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα χαρούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας!

    Διεύθυνση
    Βουλγαρία – Αθήνα
    Διεύθυνση
    Ul. Rila 3, Orlandovtsi / 1202 Sofia
    Τηλέφωνο
    +30 6934829420