E-mail Marketing
Γιατί να επιλέξετε τη Casper Web;
Σκεφτόμαστε σαν πελάτες
Οικονομικές τιμές για τις υπηρεσίες μας
Στρατηγική για την επιτυχία
Newsletter
- Κάνετε Α/Β test για τον τίτλο του μηνύματος
- Σκεφτείτε πώς θα συνδυάσετε τις πωλήσεις με το marketing
- Οργανώστε σωστά την καμπάνια σας
Η διαδικασία μας
Η οργάνωση, ο καθορισμός των διαδικασιών και ο προγραμματισμός των ενεργειών μίας email marketing καμπάνιας, δεν αποτελούν σε καμία περίτπωση χάσιμο χρόνου. Αντιθέτως, μια καθορισμένη ροή των ενεργειών σας θα σας δώσει περισσότερο χρόνο στην πορεία, για να είστε πιο δημιουργικοί και να ενσωματώνετε εύκολα τις νέες τάσεις του email marketing στην ήδη υπάρχουσα στρατηγική σας.
Investigationes demonstraverunt lectores legere me lius quod ii legunt saepius. Claritas est etiam processus dynamicus, qui sequitur mutationem consuetudium lectorum.
Πόσες φορές έχετε αχοληθεί εκτενώς με το γράψιμο του κυρίως κειμένου ενός email και αφήσατε το θέμα του για την τελευταία στιγμή;
Θα πρέπει να συμβαίνει το αντίθετο. Θα έπρεπε να αφιερώνετε περισσότερο χρόνο στον τίτλο (subject – θέμα) του μηνύματος, παρά στο ίδιο το μήνυμα. Δημιουργήστε έναν πρώτο τίτλο στην αρχή της διαδικασίας της δημιουργίας του emaIl.
Στη συνέχεια, δείτε αν αυτός χρειάζεται διαφοροποίηση, όσο παίρνει μορφή το email σας και πριν το ολοκληρώσετε, ξαναρίξτε μια ματιά στον τίτλο.
Τις περισσότερες φορές θα έχετε καταλήξει με ένα διαφορετικό τίτλο, που όμως θα έχετε “δουλέψει” στο μυαλό σας αρκετή ώρα και με ξεκάθαρη εικόνα του κυρίως περιεχομένου του email.
Είναι σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο για να δημιουργείτε καλούς τίτλους, γιατι … αν δεν ανοίξει κανείς το email σας, τι σημασία έχει τι λέει;
Είναι εύκολο να γίνει, και σας δίνει χρήσιμες πληροφορίες.
Ο τίτλος του μηνύματος μπορεί να γίνει το “φίλτρο” ολόκληρου του μηνύματος.
Είναι σημαντικό οι κειμενογράφοι σας να βάλουν όλη τη δημιουργικότητα τους και να δουν ότι η πρώτη περιγραφή που βλέπει ο παραλήπτης αλλάζει την αποδοχή του σε όλο το μήνυμα.